بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اهانت مجددقربانی به استقلالی ها!/ آقا پيروز اگر در این فوتبال قرباني شدي....

پيروز قرباني خصوص مصاحبه اي که بعد از بازي با استقلال در مورد محسن ترکي انجام داد و اين داور از وي ناراحت شد، عنوان کرد: من در مصاحبه خود قصد بي احترامي و زير سوال بردن شخصيت ترکي را نداشتم.اگر او صحبت هاي من را به منزله توهين تلقي کرده از او عذرخواهي مي کنم.
مدافع راه آهن ادامه داد: معتقدم ما، داوران و تماشاگران همه از يک خانواده هستيم و بايد احترام هم را حفظ کنيم. ترکي هم در بازي با استقلال زحمت کشيد اما شايد در بازي با استقلال روز خوبش نبوده است. من حرفم اين بود که داوران هم بايد مثل بازيکنان به آنها احترام بگذارد. کسي دوست ندارد حرمت يک داور زير سوال رود.
قرباني در ادامه اين گفت و گو در ارتباط با اينکه امير حسين صادقي مدافع استقلال در مصاحبه اي اعلام کرده که وي نبايد مي گفته استقلال پشت پرده کثيفي دارد و بايد از ادبيات بهتري استفاده کند، گفت: من اين حرف را براي خوش آمدن يا نيامدن کسي نگفتم. اين حرف من به صادقي ربطي پيدا نمي کند. باشگاه سخنگو دارد و دليل ندارد اين بازيکن جواب بدهد.
وي تاکيد کرد: از دفعات بعدي که بخواهم مصاحبه کنم حتما با او هماهنگ مي کنم. نمي دانستم که صادقي سخنگوي هواداران شده و به خاطر آنها ناراحت شده است. از اين به بعد هم طوري صحبت مي کنم که اين بازيکن هم متوجه شود اما به امير حسين صادقي يک نصيحت مي کنم و اينکه وقتي دو بزرگتر صحبت مي کنند خودش را دخالت ندهد. من خودم همين کار را مي کنم چون براي کسي که موضوعي به او ربط ندارد حرف در مي آورند.
بزرگترین پیروزی:
از کي تا به حال پيروز قرباني بزرگتر فوتبال شده!؟آقاي قرباني يک گل در دربي زدي که خیلی خاطره انگیز هم بود و ده،يازده سال در تيم توپ زدي و براي استقلال زحمت کشيدي_البته دستمزدش را هم بخوبي گرفتي_که ما هم سپاسگذار شما هستیم.اما حالا که ضعيف شدي و يا بنابر هر دليلي براي تيم مفيد نیستی و در نتیجه شما براي تيم انتخاب نشدی،قرار نيست بخاطر اينکه در تيم جاي نداري،دهانت را باز کني و هر چي ناسزا و افترا هست را به باشگاه و اعضا آن نسبت بدهی و انتظار شنیدن پاسخ مودبانه هم نداشته باشي!
آقا پيروز اگر در این فوتبال قرباني شدي، باشگاه و ما هواداران استقلال بوديم که به اينجا رسانديمت!صد البته خودت هم تلاش کردي و با زحمت هاي که کشيدي در فوتبال اسم و رسمي  براي خودت بهم زدي!اما اين را بدان که يک،سوم  يک بازيکن فعلي استقلال يعني فرهاد مجيدي نه افتخار داري و نه محبوبيت!پس سعي کن احترام کادرفني و بازريکنان پرافتخار فعلي استقلال را نگه داري تا احترامت را نگه دارند!با اين کار شايد بتواني بعد از خداحافظي از فوتبال خودت را در ميان پيشکسوتان استقلال جا بزني!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 12 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,توهین پیروز قربانی,امیر حسین صادقی,هواداران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com